søndag den 5. juni 2011

SLEEPOVER!!!

Hvor har jeg haft en fantastisk weekend! Fredag, da jeg havde været til dans, tog en veninde og jeg i biograffen for at se Pirates of the Carribean 3. Den var rigtig god, men lidt skuffende at Orlando Bloom ikke er med.. Vi spiste aftensmad på Jensens Bøfhus, og var så klar til at tage hjem kl. 24:00. Næste morgen var der træning kl 10:30, men jeg kunne desværre ikke være særlig meget med pga. min fod.. Derefter skulle jeg være sammen med Eline og Ida, hvor vi legede vandkamp. Vejret var perfekt til det! Om aftenen var der sleepover på danseskolen, hvor vi bl.a. legede limbo, spillede gæt og grimasser og så en utrolig dårlig gyser, kaldet Drag Me to Hell. Vi lå og snakkede hele natten, og da klokken var kvart over fire om natten i byen, da vi var sultne. Vi blev på et tidspunkt stoppet af politiet..argh.. De spurgte hvad vi lavede ude så sent og sådan, og til sidst kørte de. Da vi kom op på danseskolen igen, lå vi og snakkede helt indtil, at det var morgen, hvor vi skulle hente morgenmad.:) I dag er jeg så utrolig meget træt, eftersom jeg ikke har sovet hele natten..Lidt dumt må jeg alligevel indrømme.. Men vi havde det sjovt, og det var det vigtigste.:D
Limbo mester: Ida, kom under på en halv meter. Det er dog ikke hendes rekord..Hun er syg  hovedet.:D
Homemade jive pokal. Lavet til vores lynturnering med andre partnere end vi er vant til.:)
Nogle af mine bedste veninder.fra venstre øverst: Mig, Kira, Ida, Eline og Emma-Louise. :D



(Unskyld billedkvaliteten. Det er taget med en iPhone..)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar