lørdag den 31. marts 2012

Bedre end en lønseddel!

I'm sooo happy!!!!! I dag kom jeg hjem fra dans som sædvanlig og lagde mig udmattet og øm i lårene på sofaen. Min far træder ind ad døren med en kuvert med mit navn på i hånden. Jeg rækker spændt ud efter den og begynder voldsomt at åbne kuverten. Jeg trækker papiret ud og....YES! Brev fra Munkensdam Gymnasium! Jeg er kommet ind!
Lige nu går jeg i 9. klasse, og jeg har længe vidst, at jeg efter sommerferien ville på Munkensdam. Jeg har søgt ind på en ny linie, som kaldes international, hvor man har meget om samfund i andre land m.m. Dog ved jeg først om jeg er kommet ind på den internationale efter grundforløbet, hvor jeg skal gå på Engelsk A, Samf B og Bio C. Da der kun er 28 pladser på den internationale, er jeg mega spændt!

Xoxo
Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar