onsdag den 2. maj 2012

100 dage

Som noget nyt på bloggen har jeg tænkt mig at lave  dages billeder. De fleste kender det nok fra Facebook, men jeg tænkte, hvorfor ikke lave det på min blog? sooooo.....

Dag 1- Et billede af dig selv med 15 faktaer om dig.

1. Mit navn er Emma
2. Jeg er 15 år gammel
3. Jeg blev født d. 1 december 1996
4. Jeg går i 9. klasse
5. Jeg skal gå på Munkensdam Gymnasium næste år i Kolding, og jeg glæder mig!
6. Jeg er 174 cm høj
7. Jeg har gået til dans i 9 år.
8. Jeg danser med en pige
9. Jeg arbejder hos en frisør (Supernova Hair) og hos en kosmetolog (by Torp) 4 timer om ugen.
10. Jeg har lysebrunt hår
11. Jeg har kloakgrønne øjne
12. Jeg elsker at læse
13. Jeg har en svaghed for pepsi max
14. Min livret er lakrids is fra Ryå 
15. Jeg har en storebror, som hedder Emil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar