torsdag den 3. maj 2012

100 dage


Dag 2- Et billede af dig og en af de personer, som du har været tættest med i længst tid.
Jeg har kendt Eline siden, jeg var 6 år gammel. Hun er som en søster for mig. Vi laver alt sammen! Vi går i samme klasse og til dans sammen. Det lyder måske ikke af meget, men en normal hverdag for os, ville se sådan ud: Jeg står op, går i skole. I skolen er jeg sammen med Eline i frikvarterene, hvis vi laver gruppearbejde. Så følges vi ad hjem fra skole. Senere på dagen er vi til dans sammen. Det sker hverdag, og indimellem er der vel også nogle arrangementer, vi skal til sammen. Vi går op ad hinanden 24/7, og hendes familie er næsten min familie. Næste år skal vi gå i klasse sammen. Det er lidt skægt, for hvis vi sidder og snakker, siger vi rigtig tit det samme. Vi har også været igennem meget sammen, men jeg tror, at det har gjort os til bedre veninder.

Xoxo
Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar